Tenaga Dalam Ilahi


Tenaga Dalam Ilahi versi Quantum Warisan berbeza daripada keilmuan TENDAI. Selepas menerima ijazah khusus keilmuan ini, anda langsung merasakan manfaatnya untuk pelbagai perkara sesuai niat tanpa perlu pengamalan untuk jangka masa panjang. Keilmuan ini menggunakan zikir khusus yang mana merupakan sumber energi kepada pengaliran energi keilmuan ini. Energinya pula bersifat pintar yang mana tidak terbatas waktu, tempat dan jarak. Cukup diniatkan dan diwiridkan zikir khususnya, secara automatik, energi keilmuan ini akan bekerja dengan sendirinya dengan izin Allah SWT.

Aura merupakan lapisan-lapisan halus yang terbentuk di luar objek atau tubuh manusia. Aura adalah medan arus tenaga elektromagnetik  atau perisai halus yang terdiri daripada sejumlah getaran gelombang tenaga yang bersifat  metafizik (ghaib). Ianya berperanan melindungi tubuh manusia dari getaran tenaga negative dan serangan radiasi luaran yang boleh merosakkan system tubuh manusia. Dari sinar UV yang berlebihan hinggalah kepada kesan sinar infrared yang merosakkan sel dan tisu tubuh manusia.

Aura mempunyai tujuh lapisan getaran gelombang tenaga, yang berkait rapat dengan fungsi tujuh chakra utama yang mempengaruhi peranan dan fungsi kelenjar serta organ tubuh, juga mempengaruhi keseimbangan tingkah laku, dan peribadi seseorang.Aura yang sihat dan sempurna, lapisannya indah, tebal, licin dan lembut. Manakala aura yang mengalami masalah atau bermasalah, lapisannya banyak mengalami kebocoran tenaga, kasar, kesat, tajam dan nipis. Oleh sebab itulah perawat perubatan aura dapat mengesan penyakit yang berada pada tubuh pesakit dengan melakukan teknik imbasan penyakit melalui deria sensitiviti aura di telapak tangan mereka.

Lapisan aura yang sihat dan sempurna, akan menghasilkan kesihatan tubuh badan serta peribadi yang baik dan seimbang. Dari aura yang seimbang, tubuh akan miliki imun dan perisai pertahanan diri yang kuat dari serangan penyakit.Manakala aura yang tidak sempurna dan bermasalah akan mengundang penyakit dan pelbagai masalah lain seperti masalah emosi dan rohani.

Jika seseorang yang sedang menghidap penyakit, kemudian dia mendapatkan rawatan Islam atau rawatan Aura, maka penyakit yang dihidapinya akan beransur pulih (hanya dengan keizinan Allah semata-mata), kerana getaran gelombang tenaga auranya telah distabilkan, ‘ditampal’ dan pulihkan dari sebarang kebocoran, insya Allah. Aura yang baik dan seimbang juga dapat menghasilkan peribadi dan sikap yang positif, akhlak yang terpuji dan sentiasa menarik perhatian yang positif masyarakat sekeliling kepadanya, hidupnya sentiasa semangat dan memberi semangat kepada orang lain. Tidak menghina dan memperlekehkan orang lain.

  MAHAR IKATAN KEILMUAN:

RM 150 ( Tahap Dasar )
RM 350 ( Tahap Guru )

Hubungi:

No comments:

Post a Comment