GELARAN NAMA SPIRITUAL



PENGENALAN GELARAN SPIRITUAL QW

Nama kita ibarat doa / mantra yang mempunyai energi tersendiri hingga apabila kerap kali dipanggil, getarannya akan menyerap, terselaras di tubuh kita. Jika getaran dari nama itu berenergi positif maka ianya akan memberi kesan positif pada diri dan mempengaruhi perjalanan kehidupan.

Nama panggilan alam ghaib sebenarnya tidak asing bagi sesetengah orang. Yang mana menjadi pengenalan diri di alam ghaib dan berkhasiat ketika berhadapan dengan kes mistik dengan berdialog dan memberitahu nama alam ghaib kita yang mempunyai kekuatan tersendiri dan kehormatan.

Nama Ki awalnya adalah singkatan dari KIAI agar lebih memudahkan pengucapan. Gelaran Kiai atau Kyai bagi pemahaman Jawa adalah sebutan untuk “yang dituakan ataupun dihormati” baik merujuk pada orang, ataupun barang. Selain Kiai,boleh juga digunakan sebutan Nyai untuk yang perempuan. 

Jadi pada intinya adalah “Ki” merupakan singkatan dari KIAI merupakan sebutan bagi yang di tuakan, entah dituakan oleh bangsa manusia dalam masyarakat maupun diberikan oleh Sukma / Sirr.

Syarat untuk mendapatkan nama gelaran spiritual ini haruslah membuka wadah Batin di Quantum Warisan terlebih dahulu.

MAHAR : RM333 Sahaja

No comments:

Post a Comment