Ibu Amalan


Sebagai manusia biasa kita tidak terlepas dari melakukan kesilapan. Jika selama ini anda melanggar pantang atau sudah lama tidak mengamalkan ilmu hikmah mahupun ilmu kebatinan tersebut akibat terlalu sibuk dengan urusan pekerjaan. Perlu anda ketahui bahawa sesuatu amalan akan berkurang tenaga atau manfaatnya dan seterusnya hilang dari dalam diri anda jika ilmu sejati itu tidak anda amalkan selama 6 bulan.

Anda ingin meminta ijazah kembali kepada guru anda, malu kerana terlanggar pantang larang atau atas alasan yang lainnya. Daripada anda berganti-ganti amalan yang seterusnya akan mengubah keharmonian energi anda. Lebih baik anda mengamalkan keilmuan yang telah anda miliki tersebut. Sayangnya adakala guru asal anda telah meninggal dunia. Maka untuk mengamalkan kembali tidak ada orang yang memahami keilmuan tersebut apalagi untuk mengijazahkannya kembali.

Hasil dari pembelajaran tentang ilmu hikmah dan kebatinan, saya dapati sifat ilmu bersumber dari zat sesuatu ilmu. Raja sesuatu ilmu terletak kepada sebuah energi yang bersumber dari dalam diri anda. Sebuah tempat yang sangat dirahsiakan oleh guru. Semua perguruan tenaga dalam atau kebatinan mengetahui rahsia tersebut.

Mengamalkan Ibu Amalan membongkar rahsia kejadian dan keberhasilan seseuatu amalan. Apapun amalan yang anda pelajari, Ibu Amalan ini akan membantu keberhasilan amalan yang anda amalkan. Apapun jenis keilmuan yang anda amalkan kuncinya adalah energi. Apabila energi rahsia telah terbangkit amalan yang anda amalkan akan menyatu ke dalam diri anda.



MAHAR IKATAN KEILMUAN : RM 200 SAHAJA

Hubungi : 

No comments:

Post a Comment