Terapi Prana



Keilmuan Terapi Prana yang dibabarkan di sini adalah dengan menggunakan kekuatan Ayat Al-Quran dan tangan sebagai media penyaluran energi positif ke tempat yang dipercayai sakit yang datangnya dari penyakit medis atau penyakit non-medis. Caranya sangat sederhana, ringkas dan mudah tetapi efektif untuk penyembuhan.

Ayat Terapi Prana versi hikmah ini dibaca sebanyak 3 kali lalu ditiupkan pada kedua tapak tangan kemudian tangan tadi digosokkan sehingga terasa haba panas. Selepas itu kedua tangan didekatkan pada bahagian yang sakit untuk penyaluran energi atau boleh juga bersentuhan  . Adalah lebih baik jika dibayangkan menarik penyakit dengan isyarat menarik penyakit dengan tangan sambil menarik nafas kemudian isyarat membuang penyakit dengan menghembus nafas keluar.

Selain daripada menyembuhkan penyakit medis dan non-medis, terapi ini boleh digunakan untuk mengurut di bahagian badan yang lenguh, sakit, kurangnya pengaliran darah serta untuk merangsang pengaliran darah. Bagi yang kreatif boleh juga gunakan media seperti air dan sebagainya sesuai dengan keadaan pesakit. Ayatnya masih sama cuma media nya sahaja yang berbeza.

Keilmuan ini sesuai dipelajari oleh semua lapisan masyarakat sebagai pertolongan asas semasa kita berada di rumah, pejabat mahupun ketika berada di luar rumah. Jika anda berminat mempelajari keilmuan ini, bolehlah menghubungi kami untuk sesi ijazah khusus serta tatacara lengkap.

MAHAR IKATAN ILMU: RM 100 SAHAJA

Hubungi : 





No comments:

Post a Comment