Telepati Maghribi


Ijazah Khusus Keilmuan Telepati Maghribi

Telepati berasal dari dua kata iaitu: “tele” berarti “jauh” dan “pathos” berarti“perasaan”. Telepati secara harfiah ertinya adalah “merasakan dari jarak jauh”.

TELEPATI, dalam aspek kehidupan ini bukanlah sekadar kemampuan untuk mengirimkan dan menerima signal pemikiran secara “bolak-balik” diantara si pengirim dan si penerima. Tetapi TELEPATI juga memiliki erti melatih meningkatkan kesadaran diri…untuk lebih sadar menghargai potensi berpikir dan beremosi kita yang sesungguhnya punya kekuatan SUPER ini, dan saya lebih senang menyebutnya dengan istilah SUPER MIND POWER.

Kerana itu dapat diambil kesimpulan bahawa telepati merupakan suatu kemampuan untuk merasakan segala sesuatu dari jauh. Disedari atau tidak, kita sebenarnya sering mengalami gejala-gejala dari telepati tersebut. Gejala tersebut misalnya ketika hendak mengatakan sesuatu kepada teman, namun secara bersamaan teman kita pun mengatakan perkataan yang sama dengan yang hendak kita ucapkan. Atau contoh lain ketika hendak menyapa dari belakang tanpa sengaja kita menoleh dan melihat orang yang akan menyapa kita.

Contoh diatas, memang terkesan sebagai suatu peristiwa yang boleh terjadi kerana aspek kebetulan belaka. Kadar ini tidak sepenuhnya salah. Namun di sebalik apa yang dianggap sebagai suatu kebetulan itu, sesungguhnya kekuatan telepati sudah bekerja mempengaruhi simpul-simpul saraf refleks kita.

Ketika melakukan saranan kita harus mampu menyatukan dan menyelaraskan perkataan dengan kehendak batin kita. Disini dapat kita pergunakan nasihat yang singkat, padat dan berisi. Saran yang telah diprogramkan  harus disimpan dan dirakam di alam bawah sedar kita, jangan cuba-cuba untuk mengubahnya sebab konsentrasi jelas akan terganggu. Ini juga dimaksudkan agar alam bawah sedar kita terbiasa menerima cadangan ataupun saranan positif. Kerana pada dasarnya kekuatan batin bekerja sesuai dengan apa yang diperintahkan oleh alam bawah sedar kita lebih dulu. Jadi sebelum mengawal perasaan orang lain kita harus mengawal batin dan alam bawah sedar kita terlebih dulu.

 Mahar Keilmuan : RM49 sahaja
 Telepati Maghribi


No comments:

Post a Comment